Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace
Reklamace
Pokud se zbožím není něco v pořádku, dejte nám vědět co nejdříve vyplněním reklamačního formuláře, který je níže. Zároveň vadné zboží zašlete níže uvedenou na adresu nebo ho přineste osobně.
Reklamaci můžete uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Podrobnější podmínky reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách.
V balíčku se zbožím nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace, pokud nebyl již neuveden do níže uvedeného formuláře. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se je však vyřizovat co nejrychleji.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Zboží nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od
převzetí. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám,
hradíte na vlastní náklady. Odstoupit od smlouvy můžete vyplněním
níže uvedeného formuláře. Podrobnější podmínky naleznete
v našich obchodních podmínkách.
Zboží, které vracíte, musí být z hygienických důvodů nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, si máme právo z vámi zaplacené částky strhnout vzniklou škodu nebo vrácení zboží odmítnout.
Zboží nám můžete vrátit poštou na níže uvedenou adresu nebo jej můžete přinést osobně. V balíčku se zbožím nesmí chybět kopie daňového dokladu
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Pokud se nedohodneme jinak, vrátíme Vám peníze stejným způsobem, jako jsme je přijali.
V případě jakýchkoliv nejasností se na nás prosím neváhejte obrátit.
Reklamace a vrácení zboží
Zvolte prosím jednu z následujících možností
Nevíte si rady?
Rádi vám s objednávkou poradíme

Bohumila Vojáčková
Adresa pro vrácení zboží
ARAD.cz
Plaská 1962/66
323 00 Plzeň
Pro podrobnější informace čtěte reklamační řád?
Požadavek můžete podat také poštou. Vyplňtě prosím tento formulář.